Nyheter
Nyheter och artiklar inom mobil kommunikation
Så kan SMS- påminnelser vid fakturering förbättra kassaflödet
Att inte få in betalningar i tid är ett bekymmer för företag, oavsett storlek. Finansiell stabilitet är en förutsättning för tillväxt, och som en del…
Läs merSå engagerar du kunder via SMS
Email kan ligga olästa i inboxen under flera dagar och telefonsamtal missas, men SMS når människor direkt. Cirka 96% av alla SMS blir lästa inom…
Läs merSå kan konkurrensutsatta branscher öka kundlojaliteten med hjälp av SMS
Kraven på vad bra kundtjänst innebär har förändrats, om det tidigare i mycket handlade om att lösa problem handlar det idag allt mer om att…
Läs merSå kan vården bättre nyttja sin kapacitet med hjälp av SMS-kommunikation
SMS-kommunikation ut till kund och medarbetare används brett inom flera olika områden. En av de branscher där man kan se nyttan på ett mycket tydligt…
Läs merSå kan fastighetsbranschen vinna på att använda SMS i sin kommunikation
Fastighetsbranschen är en kundnära bransch, kontakten med kunderna (hyresgäster eller bostadsrättshavare) är inte bara viktig utan brukar även ske relativt ofta. Kontakten kan handla om…
Läs merAnvänd SMS som en tillväxtkanal för företaget
SMS kommer även under 2019 vara en växande kanal för företag att nå ut till sina kunder. En anledning till att SMS är så populärt…
Läs merKallelser via SMS sparar in både tid och utgifter för Tandläkarna på hörnet
Tandläkarna på hörnet är en tandläkarpraktik i Katrineholm. Kliniken grundades 1983 och redan från början har de profilerat sig som en modern och framåt klinik.…
Läs merEffektiv kundhantering inom färje- och kryssningstrafik
I veckan har 21st Century Mobile talat på BOOKIT konferens i Helsingfors på ämnet effektiv kundhantering. BOOKIT är Hogia Ferry Systems boknings- och biljetteringssystem för…
Läs mer