Hoppa till innehåll

Nyheter

Nyheter och artiklar inom mobil kommunikation

Kallelse till årsstämma

19 april, 2021

Aktieägarna i 21st Century Mobile AB (publ) kallas till Årsstämma måndagen den 17 maj 2021, kl. 17.00 i bolagets lokaler på Kungsgatan 48 Stockholm. Registrering…

Läs mer
Kundrecension via SMS

Därför bör du be om recensioner via SMS

8 december, 2020

Varför är kundrecensioner så viktigt? Först och främst, låt oss och börja med varför du ska be om kundrecensioner. Jo, människor tenderar att göra så…

Läs mer
sms för e-handeln

Så kan e-handeln nyttja SMS för att öka försäljningen

16 november, 2020

Känner du som e-handlare igen dig i att era e-postkampanjer inte driver försäljningen riktigt så bra som du skulle önska? Testa att istället skicka samma…

Läs mer
Säkra och trovärdiga SMS till kunder

Så ökar du trovärdigheten i dina textmeddelanden

27 augusti, 2020

Hur uppfattar kunderna dina textmeddelanden? Litar de på att de kommer från dig? Alla typer av kommunikationskanaler, däribland SMS och andra meddelandekanaler, har använts för…

Läs mer
Tips för att få tillbaka kunder

Har du en plan för hur du ska vinna tillbaka dina kunder?

20 maj, 2020

Vi ska inte ropa hej ännu men det är hög tid att börja planera en återgång till någon slags normalitet. En del av dina tidigare…

Läs mer
Messaging kampanj gav mäklare nya leads (3)

Messaging-kampanj gav mäklare nya kunder

21 april, 2020

Som säljare, oavsett bransch, finns en utmaning i att komma i kontakt med så kallade kalla leads, dvs människor som inte visat något tidigare intresse…

Läs mer
brandade kortlänkar i marknadsföring

Så kan brandade kortlänkar i textmeddelanden förbättra ditt resultat

9 april, 2020

Så vad blev resultatet? Hur många klickade? Du som arbetar med digital kommunikation eller marknadsföring ställer dig säkerligen de frågorna på alla kampanjer eller utskick…

Läs mer
Patiensuppföljning i mobilen

21st ingår samarbete med norska techföretaget Diffia

30 mars, 2020

Vi är oerhört stolta över att ha ingått ett långsiktigt samarbete med det norska techföretaget Diffia.  Företaget har tagit fram en digital assistent för vårdsektorn.…

Läs mer
Behålla kunder i kris

Öka chansen att kunderna stannar kvar hos dig i och efter en kris

25 mars, 2020

Vi talar ofta om kundresan med våra kunder och om hur deras kommunikation ska falla rätt in i den del av kundresan där deras kunder…

Läs mer
Kriskommunikation i mobilen till anställda och kunder

Så kan ditt företag kommunicera ut krisinformation på ett effektivt och trovärdigt sätt

18 mars, 2020

Kriser kommer inte alltid föranmälda, istället kännetecknas de av plötsliga förändringar, snabba ryck, och osäkerhet. I ett sådant läge kan det vara svårt att hålla…

Läs mer
Skrolla till toppen