Hoppa till innehåll

21st Century Mobile

Vår vision är att människor ska få sådan information som berör dem, i rätt tid och i rätt kanal. Vår affärsidé bygger på att effektivisera kommunikationen från företag till deras kunder och medarbetare genom de kanaler som finns tillgängliga i mobiltelefonen.

Vår vision och affärsidé

Vår vision är att människor ska få sådan information som berör dem, i rätt tid och i rätt kanal. För oss är kommunikation något i grunden positivt, vi vill hjälpa företag att kommunicera på ett sätt som skapar ett värde för människan som tar emot kommunikationen. På samma sätt som människor idag i stor utsträckning använder olika kommunikationskanaler i den privata sfären, vill vi överföra möjligheten att nyttja alla de kanaler som finns tillgängliga idag i sättet på vilket företagen kommunicerar med sina kunder – och på det sätt som kunder kommunicerar med företagen.

Vår affärsidé bygger på att effektivisera kommunikationen från företag till deras kunder och medarbetare genom de kanaler som finns tillgängliga i mobiltelefonen. Vårt uppdrag är att hjälpa våra kunder att synliggöra hur kommunikation kan integreras i kundresan på ett sätt som bidrar till engagemang och lojalitet och stärker våra kunders varumärke.

Vi följer med spänning de trender som finns i hur människor kommunicerar med varandra – vi ser inte bara dagens behov utan är uppmärksamma på att kommunikation är föränderligt – vilket öppnar dörrar för nya tekniker och nya behov att möta.

Våra kunder finns bland annat inom passagerartrafik, journal/bokningssystem, fastighetsverksamhet, energibolag samt alla de branscher som kännetecknas av ett stort flöde av människor i rörelse, så som större sport- och idrottsklubbar samt restaurang och nöjesbranschen.

Gemensamt för alla våra kunder är behovet av flexibla, snabba och tillförlitliga kommunikationskanaler ut till kunder, medarbetare eller invånare - oavsett om det gäller plötslig och brådskande information eller planerad kommunikation.

Florina Ioana

Application Manager på Vattenfall Eldistribution

De tjänster 21st Century Mobile tillhandahåller har gett en bra kommunikation till kunden, bland annat via appen för avbrottsinfo. Det gör att vi kan spara på de kostnader som finns för ingående samtal till callcenter. Antalet samtal har minskat tack vare 21st Century Mobiles lösningar.

Marcel Magér

Market Unit Director North West Europe på Air Liquide

På Air Liquide sätter vi "Safety First", dvs. vi har en väldigt stark "safety" kultur. Samtidigt brukar vi binda ihop detta ledord med "Customers at heart".  Detta är exakt vad vår “safety walk” kombinerar, "Safety first and Customers at Heart”. Med riskanalysappen  gör vi det dessutom  på ett modernt, digitalt och effektivt sätt. Verktyget uppskattas  dessutom både av våra kunder och de anställda som genomför “safety walks".

Kunder i urval

Bra
OPUS
karlskrona
Mimer använder SMS
vattenfall vit
destination gotland

Referensuppdrag i urval

Kontakta oss

Kontakta oss via mail: sales@21st.se, via telefon: +46 (08) 21 21 55 eller använd formuläret nedan.



This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Skrolla till toppen