21st Century Mobile söker Account Manager E-hälsa

Vi förenklar våra kunders vardag genom digitalisering. Det har har vi gjort sedan 2005.
Vi hjälper våra kunder inom privat och offentlig sektor spara tid och pengar genom smarta digitala mobila arbetssätt.
Våra tjänster framkommer ofta genom partnerskap och nära samarbete och studier tillsammans med våra kunder. Vi är ett snabbrörligt företag på en föränderlig marknad med fokus på 100% kundnöjdhet. Digitalisering kommer att svepa över alla branscher och företag, vi erbjuder kundanpassade lösningar genom egen utveckling i Stockholm och Malmö och med spetskompetens inom de områden vi verkar.

Mission: Vi utvecklar digitala och mobila tjänster för en effektivare vardag.

Att jobba på 21st Century Mobile
21st är ett agilt, modernt och växande företag.
Vi är nyfikna specialister i ett idédrivet företag, med ett idédrivet företag menar vi alla delar och människor i verksamheten. Vår utgångspunkt är att ständigt och vid alla tillfällen välkomna nya idéer – nya tjänster, förbättringar av befintliga tjänster, smarta samarbeten och utveckla oss själva. Vi förverkligar våra idéer och får saker att hända och drivs av att få vara del av ett snabbrörligt och förändringsbenäget företag i ständig utveckling, både i vår arbetsroll och som människor.

Övergripande rollbeskrivning/ansvarsområden:
Som Account Manager inom e-Hälsa på 21st Century Mobile är ditt mål att digitalisera Sverige med mobila verktyg inom hälsa och sjukvård. Du ansvarar för att skapa nya kundrelationer och upprätthålla befintliga primärt inom företagshälsovården men även andra kundgrupper som kan komma bli aktuella.
Du har budget och totalansvar för dina kunder och är delaktig i att utveckla strategin, och ta ansvar för att företaget når sin omsättning inom affärsområdet. Ditt huvudsakliga ansvar är att säkerställa lönsamheten genom att utveckla affärerna inom området e-hälsa.
I kundansvaret ingår införsäljning, rådgivning och utbildningsaktiviteter, närvara vid mässor och övriga marknadsaktiviteter som gynnar affärsområdet. Ditt geografiska ansvarsområde är Sverige, vi ser därför att du är flexibel i att kunna resa i tjänsten.

Arbetsuppgifter:
Identifiera potentiella nya kunder.
Förvalta och utveckla affären inom befintliga kundrelationer.
Planera, genomföra och följa upp enskilda kundmöten med fokus på sälj.
Planera, genomföra och följa upp utbildningsaktiviteter för kunder.
Bygga kontaktnät och skapa kundbank.
Ansvara för att generera hög servicenivå till kunderna.
Vara del av och driva planering, genomförande och uppföljning av säljdrivande kundaktiviteter.
Vara del av framtagande av utbildningsmaterial för kunder.

Kompetens/kvalifikationer:
Serviceinriktad.

Ansökan:
Maila din ansöka med bifogat CV och Personligt brev till jobb@21st.se