FrontDesk@0.5x

Front desk manager

Automatisera och förenkla din besöks- och möteshantering

21st Front Desk Manager är lösningen som kombinerar enkelhet och minskad administration med innovativ, modern teknik. Front Desk Manager riktar sig till företag som vill förenkla hanteringen av besökare på det egna kontoret eller vid större event och seminarier. Dess enkla design och användarvänliga utformning bidrar till minskad administration och ökad servicegrad.

Front Desk Manager för events, seminarier och mässor

Tjänsten består av ett automatiserat system för utskick av personliga biljetter genom ett webbgränssnitt. Ni får en smidig hantering av eventet samtidigt som ni uppfattas som moderna och digitala av besökarna!

Så här fungerar det:

Skapa planera och hantera eventet i webbgränsnittet. Importera besökare från listor eller CRM.

Skicka biljetter till besökarna. De får en unik QR kod i ett SMS. Du kan anpassa layouten så det passar ditt varumärke!

När besökaren anländer kan den checka in med sin QR- biljett i inchecknings- stationen, och en besöksbricka skrivs ut automatiskt.

Följ upp. Vad tyckte dina besökare? Skicka ett sms och be dem svara på en eller flera frågor. Se svar och få sammanställd statistik.

Under eventet

Ni kan även utnyttja sms- funktionen under själva eventet!

  • Skicka riktade meddelanden till utvalda besökare med erbjudanden eller påminnelser.
  • Håll liveomröstningar direkt via mobilen.

Ta betalt för eventbiljetterna

Håller du i ett event där besökaren betalar för sin biljett kan vi skapa en anpassad bokningswebbsida där besökaren kan betala direkt med kort eller faktura. Biljetten skickas sedan som QR-kod till mobilen.

Front Desk Manager för reception

Front Desk Manager passar alla företag med en reception eller de som hanterar många möten. Med vår receptionslösning kan ditt företag:

  • Frigöra tid för receptionspersonalen
  • Skicka påminnelser och få färre no-shows
  • Snabbare hantering, receptionisten slipper jaga den som ska ha mötet
  • Receptionisten kan fokusera på andra uppgifter och kundupplevelsen snarare än administrationen

Så här fungerar det:

 Boka in ditt möte. Personen du ska möta får ett SMS med en QR-kod.

När personen anländer kan den enkelt checka in i inchecknings- stationen. Besöksbricka skrivs ut.

Den som håller i mötet får ett sms om att besökaren har anlänt. Möjlighet att skicka automatiska svar med information.

Du går och tar emot din besökare utan att receptionisten behövt ringa dig.

Vill du ha mer info eller se en demo?

Fyll i nedan formulär så kontaktar vi dig:

Vilken tjänst är du intresserad av?

FDM EventsFDM Reception

Hur ofta håller ni i event?

EnstakaFlera gånger om åretVi är ett eventbolag

Behöver ni en betallösning för biljetterna till era event?

JaNejTill vissa event

Hur många besök tar ni emot per dag?

1-56-1011-2021-5051<

Ditt namn

Företag

Telefon

Email

Meddelande


Läs om fler av våra tjänster nedan.