21st_Offentlig_sektor_white@2x

Trygghet genom snabb och effektiv mobil kommunikation

Vi hjälper verksamheter inom offentlig sektor att skapa trygghet genom snabb och effektiv mobil kommunikation. Via olika kommunikationskanaler så som SMS, email, appar eller radio kan verksamheter kommunicera både internt och i kontakten med medborgarna.

Användningsområdet för offentlig verksamhet sträcker sig till alltifrån SMS-aviseringar, exempelvis inom biblioteksverksamhet och vården, till att snabbt få ut viktig information till allmänheten vid el- och vattenavbrott eller allvarlig kris. 

Våra tjänster inom offentlig sektor

Våra tjänster för bruk inom verksamhet i offentlig sektor förenklar och effektiviserar det dagliga arbetet. Nedan är exempel på tjänster vi erbjuder:

  • Avbrottsinformation vid plötsliga och planerade avbrott, exempelvis vid elavbrott eller avbrott i vattenförsörjningen.
  • Tjänster för viktiga meddelanden till allmänheten (brand, annan allmänfara). Skicka akut information till avgränsat område via alla typer av kommunikationskanaler.
  • Information till invånarna vid vägarbeten, nedfallna träd, etc.
  • Arbetsmiljö, verktyg för riskanalyser, skyddsronder och egenkontroller.
  • Kallelser och påminnelser via SMS, exempelvis inom bibliotek, tandvård och hälsovård.
  • SMS-aviseringar inom skola såsom information om ändringar i skolskjuts och information till vårdnadshavare.

Referensuppdrag inom OFFENTLIG SEKTOR

Kunder i urval

vattenfall
örebro
Karlskrona använder 21st avbrottsinfo via SMS
sjobohem
lulea_kommun
Bibliotek_Uppsala

Kontakta oss

Kontakta oss via mail: sales@21st.se, via telefon: +46 (08) 21 21 55 eller använd formuläret nedan.

Var god ange ditt namn.
Var god ange ett meddelande.